Gabinet de Premsa

Barcelona - 08007
Twitter: @miguelamigueiro
LinkedIn: https://linkedin.com/in/miguel-garcia-lamigueiro

Soc periodista i m'encanta la comunicació: després de 12 anys com a redactor i coordinador de projectes a La Voz de Galicia, El Correo Gallego i Televisión de Galicia, em vaig incorporar al Departament de Comunicació i Responsabilitat Empresarial de DKV Seguros, on dissenyo l'estratègia i superviso l'execució de programes de gestió dels actius intangibles de l'empresa (marca, cultura, valors, reputació, etc).

També participo en projectes i campanyes de comunicació digital, xarxes socials, publicitat, relacions públiques i organització d'esdeveniments.

A més soc patró de la Fundació Integralia DKV i m'ocupo de gestionar les accions de negoci responsable de la companyia: pla de Relació amb Grups d'Interès, programa d'acció social, Monitor de Reputació, Rànquing MERCO, premis i reconeixements, Programa Empreses-Parlamentaris, entre d'altres.

ESTUDIS

• 2017-2018 ISDI. Digital Business Executive Programme BARCELONA
  • 2006-2007: IESE BARCELONA. Programa de Desenvolupament Directiu (PDD)
  • 2000-2001: ESADE (BARCELONA). Programa In Company Training. Curs Superior de Gestió i Desenvolupament del Coneixement Assegurador i Sanitari (ESADE)
  • 1999-2000: UNIVERSITAT POMPEU FABRA DE BARCELONA Curs de Comunicació de Crisis
  • 1998-1999: UNIVERSITAT POMPEU FABRA DE BARCELONA. Curs de Tecnologies Audiovisuals, Digital i Multimèdia
  • 1982-1987: UNIVERSITAT COMPLUTENSE MADRID. Llicenciat en Ciències de la Informació (Periodisme)

LLENGÜES

Castellà, anglès, gallec

Patricia Sánchez

Patricia Sánchez Martínez

Responsable de Continguts
Departament de Comunicació i Negoci Responsable
Passeig de Gràcia, 55-57. 5a
Barcelona - 08007
patricia.sanchez@dkvseguros.es
Twitter: @patrirunner

Pràcticament des de l'inici de la meva carrera professional em vaig enfocar a la comunicació corporativa, vinculada sobretot a les administracions públiques.

He tingut l'oportunitat de conèixer de prop les Institucions locals (Ajuntament de València), autonòmiques (Govern de les Illes Balears), estatals (Ministeri d'Administracions Públiques) i europees (Consell de la Unió Europea).

També he treballat en consultoria estratègica i al Gabinet de premsa de la Cambra de Comerç de Barcelona, des d'on em vaig incorporar al Gabinet de Premsa i Relacions Institucionals.

A poc a poc, les meves funcions dins del departament han anat evolucionant, i encara que continuo supervisant directament el Gabinet de premsa, des de 2016 soc responsable de Continguts, per la qual cosa també tinc sota la meva responsabilitat els equips de Comunicació digital, Comunicació audiovisual i Comunicació interna. A més, estic involucrada en l'equip de Comunicació de Crisis, en la relació amb l'equip de Comunicació de l'Hospital de Dénia.

ESTUDIS

• 2018-2019 INTERNACIONAL DE MÀRQUETING. Postgrau en Estratègies en Xarxes Socials i Continguts Digitals.
  • 2011 - actualitat: UNED. Grau en Estudis Anglesos. En curs.
  • 1997-2005: UNED. Llicenciatura en Ciències Polítiques
  • 1993-1998: UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA-CEU SAN PABLO. Llicenciatura en Ciències de la Comunicació (Periodisme)
  • 1999: ESCOLA DIPLOMÀTICA. MINISTERI D'AAEE. Curs de Comunitats Europees

LLENGÜES