DKV és la primera asseguradora que ofereix un servei de planificació del propi funeral

Aquest servei aborda totes les qüestions que intervenen en un comiat, i vetlla per la intimitat.

L'objectiu és facilitar la presa de decisions a les famílies en un moment d'alta emotivitat.

DKV és la primera asseguradora a llançar un servei de planificació del propi funeral, una prestació única i pionera al nostre país, que té com a objectiu facilitar la presa de decisions a les famílies en un moment d'alta emotivitat com és un sepeli.

Aquest servei s'ofereix d'una forma holística, vetllant per la intimitat del contingut i incorporant tots els elements que intervenen en un comiat des d'una perspectiva ambiental i emocional. L'assegurat no només tria entre cremació o enterrament, per exemple, sinó que és acompanyat en la personalització de la seva cerimònia des de l'assessorament especialitzat de les múltiples opcions disponibles.

A través del planificador, el client trobarà suggeriments per ajudar-lo a decidir quines paraules li agradaria que es pronunciessin en la seva cerimònia, quines melodies preferiria o com voldria que el vestissin. A més de facilitar la presa de decisions als éssers estimats, el servei permet una experiència personalitzada d'un acte tan significatiu.

A l' àrea de client de DKV, els assegurats poden accedir al planificador, on són guiats per les diferents opcions per dissenyar un comiat únic, significatiu i coherent amb els seus valors. Poden editar els continguts tantes vegades com necessitin i compartir el document resultant amb qui considerin.

El projecte va néixer amb el desenvolupament de DKV Ecofuneral, la primera pòlissa de decessos orientada a minimitzar l'impacte ambiental utilitzant una visió avantguardista, tant en el concepte de funeral com en la utilització de noves tecnologies i materials.

Aquesta innovació ha estat desenvolupada perquè el funeral no es converteixi en un pes per als éssers estimats durant el dol, sinó en un record per evocar quan rememorin la nostra vida i la nostra absència.

A Espanya, DKV està implantada a tot el territori nacional amb una àmplia xarxa d'oficines de assegurances de decessos de DKV i assegurances de salut, on treballen gairebé 2.000 empleats que donen servei a prop de 2 milions de clients.

Planifica el teu propi funeral