Medialia DKV es reinventa en complir deu anys amb “Moviment Medialia. Més impacte per al teu negoci”

Aquest programa, que des del seu inici ha donat més de 42.000 EUR a ONG, fomenta la responsabilitat empresarial en la mediació

DKV Seguros vol seguir compartint amb la mediació el seu compromís amb les persones i l'orientació al desenvolupament sostenible.

El programa Medialia DKV es reinventa i renova el seu compromís amb el sector de la mediació en el seu desè aniversari amb el “Moviment Medialia. Més impacte per al teu negoci”.

Després de deu anys ajudant més 1.500 mediadors subscrits a assolir èxits com ara:

• 80 infants apadrinats a Cambodja
  • Més de 40 recollides de joguines i aliments a Espanya
  • Més de 42.000 EUR a ONG escollides pels mediadors
  • 6.000 EUR donats a projectes socials per lluitar contra la COVID-19

L'objectiu de “Moviment Medialia. Més impacte per al teu negoci” continua sent implicar el màxim nombre possible de mediadors en accions que faciliten la responsabilitat empresarial en el sector de mediació d'assegurances.

Aquest any, com a novetat, les accions es dividiran en dues. Hi haurà un Moviment Medialia per a la xarxa exclusiva i un altre per a la xarxa de corredors, que s'adaptarà a les necessitats de cada negoci i a la situació actual causada per la COVID-19.

Les accions s'agrupen ara en 3 reptes, dins els quals els mediadors podran fer dues accions simples, com ara informar-se i actuar, en un període determinat de temps, per poder rebre reconeixements i acreditacions. Els reptes seran:

• Repte Eco
  • Repte Negoci Responsable
  • Repte Acció social

Les acreditacions que rebran els mediadors si aconsegueixen completar les accions dels reptes seran:

• Acreditació 1: Mediador compromès amb el medi ambient
  • Acreditació 2: Mediador compromès amb el Negoci Responsable
  • Acreditació 3: Mediador compromès amb l'acció social

DKV anima tots els mediadors interessats a unir-se al Moviment Medialia per a un món més saludable.

A partir del 17 de setembre, els mediadors poden emplenar aquest formulari per passar a formar part de Medialia; també poden renovar el compromís donant-se d'alta a les comunitats de LinkedIn “Moviment Medialia DKV Xarxa Exclusiva” i “Moviment Medialia Xarxa Corredors”.

Sobre DKV

A Espanya, DKV està implantada a tot el territori nacional amb una àmplia xarxa d'oficines de assegurances de salut i consultoris, on treballen gairebé 2.000 treballadors que donen servei a prop de 2 milions de clients.

És una empresa d'assegurances especialitzada en salut, compromesa amb les persones i orientada al desenvolupament sostenible. A la companyia fa anys que desenvolupen un complet ecosistema de salut digital, i durant la pandèmia han millorat aquesta experiència. Van posar en marxa la iniciativa solidària #MedicosFrentealCovid, entre d'altres, per oferir gratuïtament un servei de telemedicina a la població en general, amb metges voluntaris, amb l'objectiu de descongestionar hospitals.

Bàner Medialia