DKV llança una àmplia oferta de campanyes de descompte per adaptar-se a la situació econòmica actual

La companyia cerca reactivar l'activitat comercial oferint, als seus potencials clients, productes que s'ajustin a les seves necessitats

Les promocions s'apliquen en els productes DKV Integral, DKV Profesional, DKV Reembolso i DKV Pymes, en salut, i DKV EcoHogar.

DKV llança una campanya de descomptes per adaptar la seva oferta a les necessitats dels clients potencials. En un context econòmic com l'actual, l'asseguradora vol estar al costat de la ciutadania i oferir els seus serveis adaptats a cada persona i situació. Per fer-ho, ha preparat l'oferta més àmplia de campanyes, amb caràcter nacional i local amb descomptes i que estarà vigent fins a l'agost.

La promoció s'aplica als productes DKV Integral, DKV Profesional, DKV Reembolso i DKV Pymes, en salut, i DKV EcoHogar.

Amb aquestes promocions, la companyia intenta atreure nous clients, reactivar el mercat i accelerar les vendes.

Com a campanyes nacionals, destaquen la promoció amb un descompte de fins a un 36% de DKV Integral; un descompte d'un 20% en DKV Profesional; el 25% de descompte en DKV Reembolso i un 10% de descompte en DKV Pymes.

Fins al final de juliol, també està vigent la campanya de DKV EcoHogar en qualsevol de les seves modalitats (Plus, Complet, Basic o Incendios).

Iniciatives solidàries

Durant la pandèmia, DKV no només ha estat al costat dels seus clients, treballadors, proveïdors i col·laboradors, també ha ajudat tota la població amb diferents iniciatives solidàries.

Amb la campanya #MédicosFrentealCOVID, DKV va decidir obrir la seva plataforma de telemedicina a tota la població de manera gratuïta. L'objectiu va ser descongestionar els centres sanitaris. L'app Quiero Cuidarme Más està disponible per a tots els dispositius mòbils i a través d'ordinador per resoldre dubtes de medicina general o relacionades amb la COVID-19.

Més de 874 metges estan inscrits i atenen voluntàriament els ciutadans. Aquesta iniciativa de #MédicosFrentealCOVID està sent possible gràcies a la Sociedad Española de Medicina Interna (SEMI) i la Sociedad Española de Medicina Familiar y Comunitaria (semFYC).

Des de l'obertura de la plataforma al principi de març, ja s'han atès més de 16.000 consultes de diferents especialitats, com medicina de família, medicina interna o ginecologia, entre d'altres, de manera gratuïta i 100% confidencial.

L'asseguradora també ha llançat, amb la participació del Consejo General de la Psicología de España, la Plataforma del Voluntariado de España i la Sociedad Española de Geriatría y Gerontología, un servei gratuït d'atenció psicosocial, a través del telèfon 976 388 601, adreçat a gent gran amb l'objectiu d'atenuar l'impacte psicològic derivat de la crisi.

La iniciativa #NingúnMayorSolo dona resposta a la demanda de suport psicosocial que pot tenir molta gent gran que s'ha vist aïllada de la família davant l'actual situació de crisi sanitària i social.

DKV també ha impulsat #NingúnSanitarioSolo, que pretén donar resposta a la demanda de suport psicològic i emocional del col·lectiu, ja que en la situació de crisi sanitària actual alguns professionals poden estar patint sensació de desbordament en la demanda assistencial, exposició al desconsol de les famílies, temor davant el risc de contreure i transmetre malalties temudes.

A més, DKV ha creat el web dkv.es/misaludemocional amb l'objectiu de dotar d'informació i eines a les famílies per cuidar la seva salut emocional. Va adreçada a qualsevol persona que vulgui cuidar la seva salut, no només física sinó també emocional.

El web proporciona continguts de tota mena i per a tots els públics, tant si estan habituats a tenir cura de la seva salut emocional com si és una assignatura pendent.

Els continguts també estan pensats per a les famílies amb infants petits, amb recursos per ajudar a educar emocionalment els més petits de la casa, com ara vídeos, jocs, tutorials i continguts elaborats i supervisats per professionals.

Aquestes iniciatives (#MédicosFrentealCOVID, #NingúnMayorSolo, #NingúnSanitarioSolo i el web de salut emocional) responen a un exercici de responsabilitat social i de compromís amb la societat del Grup DKV, obert a la col·laboració de tots els qui s'hi vulguin sumar.

El Grup DKV forma part d'ERGO, un dels grups asseguradors més grans a Alemanya i Europa. A Espanya disposa de diverses empreses que cobreixen i que asseguren diferents aspectes, entre elles DKV Servicios, especialitzada en serveis de salut i benestar, que desenvolupa les solucions de salut digital.

Descompte assegurances