DKV millora la seva plataforma de telemedicina facilitant que es pugui xatejar amb el metge des del web

Aquest desenvolupament suposa una millor experiència d'ús, ja que permet consultar un metge amb la comoditat que proporcionen una pantalla gran i un teclat

La plataforma Quiero cuidarme Más està oberta a tota la ciutadania i és gratuïta com a part del projecte #MédicosFrentealCOVID.

La plataforma de telemedicina Quiero cuidarme Más ja està disponible a través del web, fet que suposa una millor experiència d'ús, ja que permetrà utilitzar el teclat i una pantalla més gran que la del mòbil.

Els usuaris que vulguin fer una consulta amb un metge podran fer-ho entrant a http://chatmedico.dkvsalud.es o a través de l'app Quiero cuidarme Más, un cop la tinguin descarregada al mòbil.

Des del xat mèdic es poden consultar els dubtes de salut o sobre algun document mèdic, com els resultats d'anàlisis clíniques.

DKV va obrir, el mes de març passat, la seva plataforma de telemedicina Quiero cuidarme Más a la ciutadania en general i de manera gratuïta per reduir el risc de contagis i descongestionar les urgències, en evitar desplaçaments a centres mèdics. Juntament amb la Sociedad Española de Medicina Interna (SEMI) i la Sociedad Española de Medicina Familiar y Comunitaria (semFYC), la companyia va llançar #MédicosFrentealCOVID, una iniciativa a través de la qual professionals sanitaris cedeixen de manera altruista el seu temps per atendre consultes de pacients per xat a través de l'app Quiero cuidarme Más. Ara, l'asseguradora fa un pas més en facilitar el seu ús a través del web.

Fins ara, més de 874 metges s'hi han inscrit com voluntaris i s'han atès gairebé 12.000 consultes de diferents especialitats com ara medicina de família, medicina interna o ginecologia, entre d'altres, de manera gratuïta i 100% confidencial.

Més iniciatives de DKV contra la COVID-19

L'asseguradora també ha llançat, amb la participació del Consejo General de la Psicología de España, la Plataforma del Voluntariado de España i la Sociedad Española de Geriatría y Gerontología, un servei gratuït d'atenció psicosocial, a través del telèfon 976 388 601, adreçat a gent gran amb l'objectiu d'atenuar l'impacte psicològic derivat de la crisi.

La iniciativa #NingúnMayorSolo dona resposta a la demanda de suport psicosocial que pot tenir molta gent gran que s'ha vist aïllada de la família davant l'actual situació de crisi sanitària i social.

A més, DKV ha creat el web dkv.es/misaludemocional amb l'objectiu de dotar d'informació i d'eines a les famílies per tenir cura de la seva salut emocional. Els continguts també estan pensats per a les famílies amb infants petits, amb recursos per ajudar a educar emocionalment els més petits de la casa, com ara vídeos, jocs, tutorials i continguts elaborats i supervisats per professionals.

També s'ha impulsat la iniciativa #NingúnSanitarioSolo, que pretén donar resposta a la demanda de suport psicològic i emocional del col·lectiu, ja que en la situació de crisi sanitària actual alguns professionals poden estar patint sensació de desbordament en la demanda assistencial, exposició al desconsol de les famílies i temor davant el risc de contreure i transmetre malalties temudes.

Totes aquestes iniciatives responen a un exercici de responsabilitat social i de compromís amb la societat del Grup DKV, obert a la col·laboració de tots els qui s'hi vulguin sumar.

El Grup DKV forma part d'ERGO, un dels grups asseguradors més grans a Alemanya i Europa. A Espanya disposa de diverses empreses que cobreixen i que asseguren diferents aspectes, entre elles DKV Servicios, especialitzada en serveis de salut i benestar, que desenvolupa les solucions de salut digital.

ChatWeb