DKV reforça el compromís amb els seus clients davant la crisi sanitària i social derivada de la COVID-19

La companyia defineix solucions per afrontar la situació adreçades a famílies, particulars, autònoms i empreses

Davant la situació de crisi social i sanitària generada per la COVID-19, DKV ha anunciat un pla per reforçar el compromís amb els seus clients, tant en l'àmbit assistencial com econòmic. L'objectiu és garantir la prestació de serveis en les millors condicions possibles i oferir solucions per afrontar la situació que viuen famílies, particulars, autònoms i empreses.

La companyia asseguradora reitera la seva disposició a mantenir la cobertura dels casos de COVID-19 que es puguin donar entre els seus assegurats.

En l'àmbit assistencial, per fer front a les dificultats en l'atenció presencial que s'estan produint, i per facilitar que la població es quedi a casa seva, la companyia ha reforçat els serveis de telemedicina, a través de l' aplicació Quiero cuidarme Más,, y d'atención telefónica para sus clientes, en las principañes especialidades del cuadro médico (medicina general, medicina interna, cardiología, neumología, psiquiatría, pediatría y ginecología).

De manera complementària al servei de telemedicina per als clients, i amb l'objectiu de descongestionar els hospitals i d'aquesta manera reduir el risc de contagis, DKV, juntament amb la Societat Espanyola de Medicina Interna (SEMI) i la Societat Espanyola de Medicina de Família i Comunitària (semFYC), ha posat a disposició de la ciutadania un servei de consultes mèdiques per xat que està sent atès per gairebé 800 metges voluntaris, i que ja ha rebut milers de consultes.

Així mateix, la companyia ha impulsat un «Decàleg de venda responsable» entre els seus canals comercials i ha posat en marxa la campanya “Ara toca ajudar”, adreçada especialment als clients d'edats avançades, consistent en trucades individuals per demanar-los per la seva situació i veure si necessiten ajuda.

Entre les principals mesures destaquen les adreçades a famílies i individus, com ara la inclusió de la cobertura de tractament farmacològic extrahospitalari davant la infecció per COVID-19 i l'adopció de solucions a mida durant l'estat d'alarma en cas de dificultats per fer front al pagament de la prima.

La Unitat de Gestió Avançada de client estudiarà cada cas i un cop es conegui cada situació, se cercaran solucions individualitzades per a cadascuna d'elles. La companyia ha desenvolupat diverses alternatives per poder adaptar-se en temps real a cada situació. També s'oferirà als clients la possibilitat de pagar amb targeta els rebuts domiciliats retornats durant aquest període, sense recàrrecs addicionals.

A més a més, s'estendrà l'atenció psicològica i els serveis de salut digital a tots els clients de la Companyia, independentment del producte o de la cobertura contractada.

Quant als autònoms, a més d'aplicar-se les mateixes mesures que a les famílies i individus, per als que tinguin contractada la cobertura d'Incapacitat Temporal s'han dissenyat solucions individualitzades en cas de cessament d'activitat obligatòria o voluntària i s'han adaptat la cobertura i la prima mentre duri l'estat d'alarma, amb la possibilitat d'allargar-ho tres mesos addicionals.

Pel que fa a les empreses, s'han dissenyat tres línies de solucions: d'una banda, facilitats de finançament amb ajornament de pagament de rebuts en casos que es puguin justificar d'afectació especial; de l'altra, en empreses que hagin aplicat un ERTO, la possibilitat que els empleats puguin contractar directament la mateixa cobertura que tenien si la seva empresa deixa de pagar l'assegurança mèdica a la plantilla mentre duri l'ERTO; i, finalment, la possibilitat d'acollir-se a una adaptació provisional de la seva cobertura, mantenint la medicina primària, urgències i solucions de medicina digital i a distància per als casos que així ho requereixin.

La implementació d'aquestes mesures començarà el 30 de març i els clients continuaran tenint a la seva disposició els canals següents per resoldre dubtes mèdics o relacionats amb la pòlissa contractada: Metge 24 hores (976 991 199), l' aplicació Quiero cuidarme Más, els telèfons d'atenció al client (976 506 000 per a client privat i 976 768 999 per a mutualistes), serveis digitals com ara l'app de reemborsament de despeses i l' àrea privada de client del web www.dkvseguros.com i el correu gestión.clientes@dkvseguros.es.

Aquestes mesures s'han d'entendre com un exercici de responsabilitat social i de compromís de DKV amb els seus clients amb el propòsit d'ajudar-los a suportar els efectes d'aquesta crisi.

Finalment, com a «activistes de la salut», DKV fa una crida a extremar les mesures de prevenció i d'higiene, i sobretot a atendre la recomanació de quedar-se a casa per evitar la propagació del virus.

El Grup DKV forma part d'ERGO, un dels grups asseguradors més grans a Alemanya i Europa. A Espanya disposa de diverses empreses que cobreixen i que asseguren diferents aspectes, entre elles DKV Servicios, especialitzada en serveis de salut i benestar, que desenvolupa les solucions de salut digital.

Compromisos clients