Josep Santacreu rep el Premi Especial al Millor Directiu en l'edició de BPTW, en què DKV es consagra com a Best Workplace

L'asseguradora ocupa la vuitena posició i és una de les poques companyies d'Espanya que es manté dotze anys consecutius en les posicions més altes de la llista

Les mesures de conciliació implantades per DKV han contribuït a posicionar-la entre les empreses més ben valorades per treballar del país.

El conseller delegat de DKV, Josep Santacreu, ha rebut el Premi Especial al Millor Directiu en l'edició de Best Workplaces en què la companyia, a més a més, ha confirmat la seva solidesa entre les millors empreses per treballar a Espanya en ocupar una de les posicions més altes de la llista per onzè any consecutiu. Una fita a l'abast de poques organitzacions a Espanya.

Segons l'organització, Santacreu ha estat reconegut com a Millor Directiu «per la seva trajectòria professional i per haver demostrat una orientació clara vers les persones i els resultats, esdevenint tot un exemple de lideratge inspirador».

En aquesta edició 2109, DKV ocupa la vuitena posició entre les empreses més ben valorades per treballar dins la categoria d'organitzacions d'entre 500 i 1.000 empleats, rànquing Best Workplaces d'Espanya que fa anualment Great Place to Work®

Un dels principals actius que han portat DKV a assentar-se com una de les empreses més ben valorades per treballar són les mesures de conciliació implantades, que l'organització ha valorat extraordinàriament, i que a més l'han fet valedora, entre d'altres, de la renovació del certificat d'empresa familiarment responsable (EFR). Un servei de fisioteràpia, una pòlissa de salut gratuïta per als treballadors, flexibilitat horària o teletreball són algunes de les propostes que DKV ha impulsat i que l'han convertit en un referent entre les empreses amb millor índex de benestar laboral d'Espanya.

Totes aquestes mesures són algunes de les propostes de DKV que han convertit la companyia en un referent entre les empreses amb millor índex de benestar laboral d'Espanya.

Segons el conseller delegat de DKV, Josep Santacreu: «El sentiment d'alineament amb la visió estratègica, la responsabilitat amb la nostra feina, l'atenció vers les persones, la companyonia, el nostre orgull de contribució envers la societat amb un voluntariat corporatiu, la preocupació pel medi ambient, la importància de la diversitat i la integració, la confiança i la possibilitat de traslladar a l'organització allò que ens preocupa són elements que fan de DKV un gran lloc per treballar-hi». Per Santacreu, «aconseguir mantenir-nos més d'una dècada en el rànquing BPTW no és fruit de la casualitat, sinó la conseqüència de tenir uns valors i una manera de treballar que funcionen, i també la recompensa a l'esforç de totes i cadascuna de les persones que treballem per a DKV a Espanya».

Great Place to Work®, l'empresa que elabora cada any l'esperada llista Best Workplaces, és un referent internacional en consultoria de recerca i gestió dels RH, amb més de 20 anys d'experiència. Per elaborar la llista Best Workplaces s'utilitza una metodologia enfocada en el punt de vista del treballador. Dos terços de la puntuació del procés d'anàlisi d'avaluació i selecció es basen en l'opinió dels treballadors pel que fa a les relacions humanes que tenen lloc en els seus entorns de treball. A més, es fa una anàlisi de la cultura corporativa, basada en aspectes com credibilitat, respecte, tracte just, orgull i companyonia.

A Espanya, DKV està implantat en tot el territori nacional amb una àmplia xarxa d'oficines d'assegurances de salut (https://dkvseguros.com/seguros-medicos-particulares/) i consultoris, on treballen gairebé 2.000 treballadors que donen servei a prop de 2 milions de clients.

Josep Santacreu CEO DKV Seguros