DKV reclama menys excuses i més compromís amb la salut pròpia i la del planeta en la seva campanya «Activistes de la salut».

En la seva nova campanya de comunicació, la companyia promou un estil de vida saludable i posa el focus en la infància i la dona, amb un to reivindicatiu i apel·lant a la responsabilitat que tenim les persones i les empreses per millorar la salut

DKV ha presentat la campanya «Activistes de la Salut» en què apel·la directament a la societat a involucrar-se de manera directa en causes com ara l'atenció del medi ambient, la inclusió de les persones amb discapacitat, l'alimentació saludable, la lluita contra l'obesitat infantil i el benestar de la dona.

Precisament, a tall de picada d'ullet a l'aposta de DKV per la salut i el benestar de les dones, la campanya es va llançar ahir 8 de març, coincidint amb el Dia Internacional de la Dona.

L'activisme de DKV es transmet a través de nous espots per a televisió, publicitat en mitjans gràfics, digitals, ràdio, busos i exterior i als canals de comunicació propis de la marca, que seran el vehicle per comunicar i transmetre a totes aquelles persones i col·lectius, a més d'involucrar-los, que creuen com DKV que cal ser «Activistes de la Salut».

La campanya té un to vitalista, positiu, que pretén sumar-hi a tots els interessats en l'atenció de la seva salut i la del seu entorn demanant-los: «Sou dels nostres?».

Des de fa temps, DKV impulsa iniciatives relacionades amb aquestes causes per divulgar i promoure accions que millorin la salut i el benestar de les persones i del planeta. Projectes com ara #LaHoraDeCuidarse amb el Club de les Malasmadres, que promou que les dones dediquin temps a la seva atenció personal; #DKVapptívate de prevenció del'obesitat infantil; el Observatori DKV de Salut i Medi Ambient i la Fundació Integralia DKV en són uns bons exemples.

Tanmateix, la companyia asseguradora va un pas més enllà i es converteix en activista amb aquest nou posicionament agosarat, directe i amb un to més reivindicatiu que recorda que el moment d'actuar és ara i que les empreses són responsables del futur del planeta i, per això, el propòsit de DKV és treballar per aconseguir un món més saludable i mobilitzar la societat per aconseguir-ho entre tots plegats.

La campanya, innovadora i pionera en el sector assegurador, ha estat plantejada i desenvolupada per l'agència creativa Havas.

Segons Josep Santacreu, conseller delegat de DKV, «fa anys que ens estem centrant en la prevenció i la promoció de la salut, des d'un punt de vista físic, social, emocional i mediambiental. Ara, a més d'aquesta tasca divulgativa i de conscienciació, volem anar més enllà per fer que cuidar-se sigui una qüestió de més fets i de menys paraules. Activistes per la salut és la nostra declaració d'intencions»

Som activistes de la salut. Sou dels nostres?