DKV crea una pòlissa per a persones amb trastorn de l'espectre de l'autisme (TEA) perquè siguin ateses de manera ràpida i per professionals especialitzats

Es tracta d'una prova pilot desenvolupada per DKV, el mediador Cobergest i la col·laboració de Federación Autismo Madrid.

L'àmbit d'abast és per a persones amb TEA i les seves famílies a la Comunitat de Madrid, i s'espera poder estendre'l a la resta del territori.

DKV, juntament amb l'agència Cobergest en col·laboració amb Federación Autismo Madrid, han desenvolupat una pòlissa de salut integral per a persones amb trastorn de l'espectre autista que ofereix una atenció especialitzada amb professionals formats en TEA, un gestor personal d'atenció sanitària i temps reduït d'espera a l'hospital.

En una primera fase, es posarà en marxa una prova pilot a Madrid, on els pacients seran atesos a l'Hospital Universitario HM Montepríncipe. Posteriorment, s'estendrà a la resta del territori.

Les cobertures són molt àmplies, amb assistència primària, urgències, especialitats medicoquirúrgiques, mitjans de diagnòstic, amb alta tecnologia, psiquiatria, cobertura dental, cobertura en accidents de trànsit i laborals, fisioteràpia i rehabilitació, entre d'altres. A més, amb aquesta assegurança de salut s'ofereixen beneficis als usuaris i un quadre mèdic molt complet. Els professionals de la salut rebran formació en TEA amb l'assessorament d'Autismo Madrid.

Aquest producte suposa una innovació responsable, impulsada des del departament de Negoci Responsable i la Direcció General Comercial de DKV, i és el segon d'aquest tipus en la cartera de la companyia, després de ser dels primers en el sector en l'assegurament de les persones amb síndrome de Down.

El llançament del producte s'ha oficialitzat amb la signatura d'un acord a tres bandes, entre DKV, representada pel seu president Javier Vega de Seoane; el president de la Federación Autismo Madrid, Manuel Nevado Ojeda; i el president de Cobergest, Javier López-Linares.

Amb aquest llançament, DKV referma el seu compromís amb la integració de les persones amb discapacitat. Justament es compleixen 20 anys de la creació de la Fundació Integralia DKV, creada per facilitar la integració social i laboral de persones amb discapacitat. Aquesta organització utilitza la formació com a eina clau per a la inclusió laboral de persones amb discapacitat. Avui dia dona feina a més de 500 persones a Espanya i altres països.

DKV considera que les empreses tenen una responsabilitat davant dels ciutadans i aposta per ser un negoci responsable: l'entitat asseguradora defensa que la necessitat d'obtenir beneficis econòmics a través de bons productes i un bon servei és compatible amb la cerca del benefici social i mediambiental.

A Espanya, DKV està implantat en tot el territori nacional amb una àmplia xarxa d'oficines d'assegurances de salut (https://dkvseguros.com/seguros-medicos-particulares) i consultoris, on treballen gairebé 2.000 treballadors que donen servei a prop de 2 milions de clients.

Per a més informació https://dkvseguros.com

Assegurança mèdica autisme