DKV llança Sanify, la seva nova assegurança de salut 100% digital de DKV per a joves

La nova solució de salut 100% digital dona accés als millors professionals mèdics a un preu molt reduït i permet fer totes les gestions directament des de l'app

Sanify, l'assegurança de salut de DKV que s'adapta al ritme dels joves i que garanteix respostes a les consultes de salut i mèdiques de manera àgil, simple i assequible. S'han acabat les sales d'espera; des del mòbil en qualsevol moment.

Inclou consultes a metges per xat o videoconsulta, té un revisor de símptomes digital, ofereix serveis odontològics amb franquícia, així com accés a les línies mèdiques de DKV i al Club de Salud y Bienestar DKV i mostra l'índex de vida saludable.

Sanify, la nova assegurança de salut 100% digital que llança DKV, ofereix solucions a dubtes de salut al moment, sense esperes ni tràmits. Sanify està pensada per adaptar-se a l'estil de vida dels joves en aquella època de la seva vida en què s'enfronten a canvis importants, per tal d'adaptar-se al seu ritme i a les seves necessitats reals i interactuar. La nova assegurança de salut de DKV s'acosta a la nova generació, proposant la qualitat dels serveis de la companyia a un preu reduït i millorant-ne l'accés, així com l'experiència d'usuari. Les llistes d'espera i les assegurances tradicionals ja són cosa del passat.

Un problema de salut no pot frenar la seva vida, per això Sanify els permet gaudir del seu temps i tenir cura de la seva salut i el seu benestar a qualsevol lloc i en qualsevol moment, des del mòbil, a través de xat o videoconsulta, a un cost reduït, pagant només per allò que necessiten. DKV vol assegurar que la seva oferta arriba als més joves, amb una solució personalitzada i eficient que millori el seu dia a dia de forma simple, transparent i sense sorpreses. I és que el preu de les assegurances de salut pot ser una barrera per a algunes persones, sobretot per als més joves.

Amb Sanify la quota no serà un impediment, ja que per només 9,95 € al mes es pot gaudir d'aquest servei. A més, si la prima és anual, s'ofereix un descompte del 7%. En tractar-se d'una assegurança, s'ha d'abonar un any sencer, com a mínim, i es pot pagar mensualment (12 quotes), trimestralment (4 quotes), semestralment (2 quotes) o anualment (1 quota).

Amb aquestes tarifes, aquest producte 100% digital de DKV ofereix accés a la telemedicina amb un metge de medicina general, entre altres serveis, i s'adapta a l'estil de vida dels més joves, cada cop més marcat per l'ús de la tecnologia i el desig d'obtenir respostes fiables pel que fa a dubtes de salut d'una forma ràpida i sense pèrdues de temps innecessàries.

Com funciona i què inclou Sanify?

Tant la contractació com les consultes amb el metge, així com totes les gestions, es fan en línia, a través de l'app i sense perdre temps en desplaçaments. Tot això amb el suport de DKV, una de les companyies líders en el mercat de les assegurances de salut i amb el millor quadre mèdic d'Espanya.

Gràcies a Sanify és possible accedir a un revisor de símptomes digital, que fa una avaluació prèvia, segons algoritmes clínics. Així, es pot oferir informació a l'instant sobre l'eventual malaltia, la tipologia i la gravetat. Per fer-ho, té en compte els antecedents i símptomes de l'usuari. A més, el client té accés a una carpeta de salut, on podrà arxivar i gestionar els seus documents mèdics (resultats de laboratori, informes clínics…) i compartir-los amb el metge quan vulgui. A més, també ofereix serveis com el reemborsament de fins a 6.000 euros per les despeses, en cas de patir un accident bucal greu.

Sanify és una eina fàcil d'utilitzar, segura i amb totes les garanties de confidencialitat i que, a més, permet accedir a les línies mèdiques de DKV: assistència 24 hores, metge DKV 24 hores, línia pediàtrica, línia mèdica sobre obesitat infantil, línia mèdica de l'embaràs, línia mèdica de la dona, línia esportiva, línia mèdica nutricional, línia mèdica tropical i la línia mèdica psicoemocional.

L'assistència odontològica amb franquícia i la cobertura en cas d'accident dental també formen part del catàleg de serveis de Sanify, així com accés al Club de Salud y Bienestar de DKV, que posa a disposició dels clients de la companyia serveis mèdics i de benestar amb descomptes importants.

A més, els usuaris de Sanify podran consultar el seu índex de vida saludable (IVS) a través de l'app Quiero Cuidarme de DKV, que indica el valor de l'estat de vida saludable de cada usuari i que permet monitorar l'estat de salut de cada persona d'un cop ull.

L'aposta de DKV per la digitalització

DKV lidera la digitalització del sector salut a Espanya mitjançant la creació d'un ecosistema de salut digital que inclou, d'una banda, la venda de productes a través de canals digitals i, de l'altra, el desenvolupament de productes i serveis amb funcionalitats molt avançades en telemedicina i salut digital. Tot això millora la relació amb els clients, així com la seva satisfacció, perquè s'aporten solucions que els permeten accedir de forma més àgil als serveis de salut i millorar la seva autoatenció.

“Sanify serà el primer pas per a molts joves per accedir a la sanitat privada, que DKV vol democratitzar amb el llançament d'aquest producte, gràcies al seu reduït cost i al seu plantejament totalment digital”, explica Salvador Esteban, responsable de la Unitat de Negoci Digital de DKV. “Amb Sanify reforcem novament el caràcter pioner de la companyia, en llançar aquesta nova categoria de producte per a un nou tipus de client i fer un pas més en l'aposta per la digitalització del sector de la salut a Espanya. Aquest ecosistema està en constant evolució i Sanify és un exemple més dels esforços que DKV està fent per llançar al mercat solucions innovadores.”

El llançament d'aquest producte suposa un nou èxit per a la Unitat de Negoci Digital de DKV, que el 2019 va créixer un 55%. A més, el canal e-commerce va duplicar les seves vendes respecte del 2018. En total, l'any passat la facturació va assolir els 3 milions d'euros, un milió més que el 2018.

Hi ha un sector de la població, cada cop més ampli, que sent la necessitat de contractar una assegurança mèdica privada per evitar les llistes d'espera i els retards que el sistema té en alguns processos i especialitats no urgents. Els mil·lennistes valoren el seu temps per sobre de tot, requereixen immediatesa i llibertat i Sanify els garanteix respostes a les consultes de salut i mèdiques de manera àgil, simple i assequible.

Per saber més coses sobre Sanify: https://sanify.es/

A Espanya, DKV està implantat a tot el territori nacional amb una àmplia xarxa d'oficines d'assegurances de salut (https://dkvseguros.com/seguros-medicos-particulares) i consultoris, on treballen gairebé 2.000 treballadors que donen servei a prop de 2 milions de clients.

Sanify