DKV assegura els voluntaris de la COP 25

Prop de dos mil voluntaris contribuiran a l'èxit de la Conferència de les Nacions Unides sobre Canvi Climàtic, que començarà dilluns vinent a Madrid

DKV ha assegurat pro bono els gairebé dos mil voluntaris que participaran en la Conferència de les Nacions Unides sobre Canvi Climàtic (COP25), que se celebrarà a Madrid entre el 2 i el 13 de desembre.

La companyia ha emès pòlisses de cobertura d'assistència mèdica per accident a nom de les dues entitats que s'ocupen de l'organització de les 1.900 persones que s'han ofert com a voluntaris: la Fundació ASISPA i la Plataforma del Voluntariado por España.

Aquests voluntaris, amb edats entre els 18 i els 90 anys, faran diferents tasques d'informació i suport a participants i visitants a IFEMA, el recinte on se celebraran les reunions, i en punts estratègics de la ciutat, com l'aeroport, l'estació d'Atocha, el Retiro i la Puerta del Sol, amb l'objectiu de contribuir a l'èxit de l'organització de l'esdeveniment.

La Conferència de les Nacions Unides sobre Canvi Climàtic del 2019 serà la 25a conferència de les parts de la Convenció Marc de les Nacions Unides sobre el Canvi Climàtic (COP25) i se celebrarà a Madrid, del 2 al 13 de desembre, sota la presidència de Xile. La conferència també inclourà la 15a reunió de les parts del Protocol de Kyoto (CMP15) i la segona reunió de les parts de l'Acord de París (CMA2).

A Espanya, DKV està implantat en tot el territori nacional amb una àmplia xarxa d'oficines d'assegurances de salut (https://dkvseguros.com/seguros-medicos-particulares/) i consultoris, on treballen gairebé 2.000 treballadors que donen servei a prop de 2 milions de clients.

Per a més informació, http://dkv.es/hola

Corporatiu