Galeria
  • Pilar Madre

Sotsdirectora general. Directora de Qualitat i Atenció al Client

Saragossa, 1963. Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Saragossa.

Com a estudis complementaris, va començar la seva formació a l'auditoria Arthur Andersen l'any 1986. L'any 2000 va fer un curs universitari en Gestió i Desenvolupament del Coneixement Assegurador i Sanitari a ESADE Barcelona per acabar amb un màster en Gestió de la Qualitat i Planificació per la UOC.

Va començar la seva carrera professional a l'empresa auditora Arthur Andersen el 1986 per, tot seguit, passar a ser responsable d'administració de sucursals de Previasa el 1990. D'aquí va passar a directora d'auditoria interna a la mateixa empresa, on va ocupar el càrrec de directora del departament de qualitat fins a l'any 2000. Fins al 2008 va treballar com a directora de qualitat i d'atenció al client per a DKV desenvolupant tasques com ara la fusió de dues organitzacions empresarials dins del Grup DKV, la centralització en dos centres de gestió interna dels processos operatius desenvolupats a cinquanta seus o el llançament del centre d'atenció telefònica DKV Integralia.

Des de 2008 i fins avui, és directora de qualitat i experiència del client a DKV Seguros. Ha desenvolupat importants tasques de gestió i d'administració de projectes transversals i de millora de processos i ha aconseguit reconeixements com ara el model d'excel·lència empresarial amb el segell 500+EFQM i altres de gestió de la responsabilitat ètica i social.

1 foto
    Comitè de Direcció