Galeria
  • Pedro Orbe

Director general comercial

Madrid, 1967. Pedro Orbe és llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials amb l'especialitat en Actuarials per la Universitat Complutense de Madrid. També va fer un curs superior de Gestió i Desenvolupament del Coneixement Assegurador i Sanitari a ESADE. Va fer un training de formació global sobre assegurances i gestió a l'Aula de Directius del Grup Previasa.

En l'àmbit professional, va començar la seva carrera el 1992 com a coordinador tècnic-comercial en la direcció general comercial de Previasa i va passar a ser-ne director de la sucursal de Jaén per, després de diversos càrrecs successius, acabar com a director de la sucursal de Madrid i de la seva zona territorial. D'aquí, Pedro va fer el salt, el 2007, per participar en el projecte internacional d'instal·lació de la companyia al mercat coreà, on va ser responsable de vendes, màrqueting, màrqueting estratègic i brànding.

Des del final d'aquest mateix any i fins ara, ocupa el càrrec de director general comercial del Grup DKV Seguros i n'és el responsable principal dels canals de distribució, màrqueting i sucursals.

1 foto
    Comitè de Direcció