Galeria
  • Miguel García

Sotsdirector general. Director de Comunicació i Negoci Responsable

Ferrol, 1965. Llicenciat en Ciències de la Informació i PDD per IESE.

Miguel García és llicenciat en Ciències de la Informació (Periodisme) per la Universitat Complutense de Madrid (1987). Va fer un curs de Tecnologies Audiovisuals, Digital i Multimèdia a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona (1999). El 2001 va fer un curs superior de Gestió i Desenvolupament del Coneixement Assegurador i Sanitari a ESADE. Curs de Desenvolupament Directiu (PD) per IESE Barcelona (2007) i Curs Digital Business Executive Programme a ISDI, Barcelona (2018).

Miguel és periodista i li encanta la comunicació. Després de 12 anys com a redactor i coordinador de projectes a La Voz de Galicia, El Correo Gallego i Televisió de Galícia, es va incorporar al Departament de Comunicació i Responsabilitat Empresarial de DKV Seguros, on dissenya l'estratègia i supervisa l'execució de programes de gestió dels actius intangibles de l'empresa (marca, cultura, valors, reputació, etc.). També porta projectes i campanyes de comunicació digital, xarxes socials, publicitat, relacions públiques i organització d'esdeveniments. És patró de la Fundació DKV Integralia i gestiona les accions de Negoci Responsable de la companyia.

1 foto
    Comitè de Direcció