Galeria
  • Josep Celaya

Director de Negoci Digital

Barcelona, 1969. Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona, MBA per ESADE i HEC de París.

També és professor associat d'IE Business School, on imparteix classes d'estratègia de negocis digitals.

Entre els seus vint anys d'experiència en el sector assegurador, des del 2009 va ocupar diversos càrrecs a MAPFRE amb múltiples responsabilitats, l'última de les quals com a director global de Transformació i responsable de la seva acceleradora «insur_space». A més, va formar part del grup fundador de Verti i l'avala una llarga experiència a set països. Fa poc temps s'ha incorporat a DKV Seguros com a director de Negoci Digital i formar part del Comitè de Direcció de la companyia. Entre altres funcions, el seu càrrec implica diverses àrees i està enfocat a la captació de registres i a la generació de clients, i també a dotar de capacitats i coordinació per desenvolupar negoci digital als canals domini.

1 foto
    Comitè de Direcció