Galeria
  • Javier Cubría

Director general financer

Saragossa, 1966. Llicenciat en Dret per la Universitat de Saragossa i MBA per l'IE de Madrid.

També va fer un curs superior de Gestió i Desenvolupament del Coneixement Assegurador Sanitari a ESADE (2001) i té el títol oficial de Corredor d'Assegurances i d'Agent de la Propietat Immobiliària.

Va començar la seva carrera professional a PREVIASA, SA de Seguros y Reaseguros (avui, DKV Seguros y Reaseguros, SA), on va tenir diverses responsabilitats en el Personal de Presidència i en el Departament Financer, entre els anys 1992 i 1997.

És patró de la Fundació DKV Integralia i membre del Consell d'Administració de Marina Salud, SA des del 2005. Des del 2105, treballa al GRUP DKV Seguros (inclou DKV Seguros y Reaseguros, SA; ERGO Generales Seguros y Reaseguros, SA; ERGO Vida Seguros y Reasegruos, SA y Unión Médica La Fuencisla, SA) com a responsable de la Funció de Gestió de Riscos (CRO). I des del 1998 ocupa el càrrec de director general Financer (CFO) al Grup DKV Seguros, amb responsabilitat en les àrees d'Inversions, Impostos, Comptabilitat, Control de Gestió, Administració i Tresoreria.

1 foto
    Comitè de Direcció