Galeria
  • Dr. Josep Santacreu

Conseller delegat

Guissona, 1958. Josep Santacreu és llicenciat en Medicina per la Universitat Autònoma de Barcelona i doctor en Administració i Direcció d'Empreses per la UPC.

També és diplomat en Gestió Hospitalària i en Administració i Direcció d'Empreses per ESADE, i en Economia de la Salut per la Universitat de Barcelona.

La seva trajectòria professional s'inicia el 1985 com a secretari executiu de Medicus Mundi Internacional a Espanya. Entre els anys 1988 i 1992, va ser director mèdic de l'Hospital del Mar (Barcelona), Hospital Olímpic dels Jocs Olímpics de Barcelona 1992 i Premi Hospital de l'any 1992. Durant el període 1992-1996, va dirigir el Complex Hospitalari Juan Canalejo (la Corunya). Entre 1996 i 1997, va ser gerent de la Clínica Quirón de Barcelona. L'any 1997 és nomenat conseller delegat de Previasa. Des d'aquest lloc, pilota l'adquisició, el 1998, de l'asseguradora per part de la companyia alemanya DKV AG i esdevé conseller delegat de DKV Seguros.

A més, és conseller delegat d'ERGO Generales i president de Marina Salud, SA i de la Fundació DKV Integralia, creada per DKV Seguros per a la inserció sociolaboral de persones amb discapacitats. Pertany a diverses associacions professionals com ara la Cambra de Comerç de Barcelona; Cambra de Comerç Alemanya; President de Respon.cat; membre de la Junta Directiva del Cercle d'Empresaris (Madrid) i president de la seva comissió de Responsabilitat Empresarial; Esade Alumni; FemCAT.

Forma part del patronat i del consell assessor de nombroses fundacions de caràcter social: president de la Fundació DKV Integralia a Espanya, president del patronat de la Fundació Ship2B, vicepresident de la Fundació Plant for the Planet Espanya, patró de la Fundació Esclerosi Múltiple, patró de la Fundació Fondo Kati, entre d'altres.

1 foto
    Comitè de Direcció