Galeria
  • Dr. Francisco Juan

Director General de Salut

Granada, 1960. Doctor en Medicina i Màster en Salut Pública i Gestió Sanitària.

Professionalment, va començar la seva carrera com a director general i soci de Mensor Health Care (consultoria internacional principalment a l'Amèrica del Sud) i també com a director general de Mensor do Brasil. Va continuar com a catedràtic de l'Escola Andalusa de Salut Pública (EASP). Membre d'IDIS i d'EASP.

Entre altres càrrecs, i al llarg dels anys, ha estat fundador, primer president i més tard president d'honor del Fòrum de Serveis Sanitaris. Fundador, primer president i president d'honor de la Fundació IMABIS (Institut Mediterrani per al Desenvolupament de la Biotecnologia i la Investigació Sanitària). Fundador, primer president i president d'honor de la Fundació per a la Recerca en Ciències de la Salut de l'Hospital Carlos Haya. Director general de l'Hospital de Motril (260 llits) durant 5 anys. Inspector mèdic de la Seguretat Social, i durant 5 anys cap de la Unitat de Valoració Mèdica d'Incapacitats.

Actualment, i des del 2007, ocupa el càrrec de director general de Salut a DKV Seguros.

1 foto
    Comitè de Direcció