DKV premia les metgesses més valorades i les que eviten autoritzacions en la 1a edició dels Premis Col·labora

L'asseguradora ha premiat tres metgesses, dues de les quals seleccionades pels seus pacients i la tercera, per evitar les gestions de les autoritzacions als clients.

La iniciativa, innovadora en el sector, ofereix als professionals premiats un premi econòmic.

DKV ha celebrat la primera edició dels Premis Col·labora amb dues categories. La primera va destinada als professionals DKV -un de la xarxa d'Espais de Salut DKV i l'altre de la xarxa de consultoris concertats- que han aconseguit un nombre més elevat de valoracions i comentaris durant l'últim trimestre de 2020 per part dels pacients.

Les guanyadores d'aquesta categoria han estat la Dra. Assumpció Fayos, de la xarxa d'Espais de Salut DKV, i la Dra. Alicia Taboada Duró, de la xarxa de consultoris concertats. Ambdues facultatives exerceixen l'especialitat de medicina familiar.

El sistema d'elecció d'aquests premis va ser pel nombre de valoracions que han rebut dels seus propis pacients a la plataforma informàtica denominada ECO creada el 2015, que permet als pacients DKV valorar la seva experiència a la consulta del metge.

La segona categoria premia el professional que més ha evitat als seus pacients la gestió d'autoritzacions, a través de la plataforma web Libera, que permet resoldre autoritzacions directament amb DKV en el mateix moment de la consulta. Amb aquesta plataforma s'evita que els assegurats hagin de fer tràmits i puguin dedicar-se completament a atendre les explicacions del metge, a seguir les recomanacions i a fer el tractament.

La guanyadora d'aquesta categoria ha estat la dermatòloga Dra. M.M.G. el consultori de les quals ha fet el 100% de les autoritzacions de tot l'any directament a través de la plataforma.

A causa del context de pandèmia que estem vivint i atès que els professionals de DKV estan repartits per tot el país, el lliurament de premis s'ha fet de manera individual i en línia. Atès l'èxit d'aquesta primera edició, DKV mantindrà el premi l'any vinent, per al qual ja està recollint les opinions per anunciar els guanyadors el desembre de 2021.

A Espanya, DKV està implantat en tot el territori nacional amb una àmplia xarxa d'oficines d'assegurances de salut (https://cat.dkvseguros.com/seguros-medicos-particulares/) i consultoris, on treballen gairebé 2.000 treballadors que donen servei a prop de 2 milions de clients.

Corporatiu