Neix DKV Omm, el nou espai de l'asseguradora per tenir cura dels seus clients

Amb aquesta plataforma digital, l'asseguradora vol ajudar les persones a tenir cura del seu benestar emocional

Neix un nou espai digital amb continguts i eines exclusius perquè els clients de DKV puguin aprendre, gestionar i millorar els sentiments i les emocions. Es tracta de la web app DKV Omm.

En la situació excepcional que estem vivint, és més necessari que mai tenir cura del benestar emocional i ser capaços de reconèixer les nostres pròpies emocions, així com saber com gestionar-les adequadament.

DKV Omm persegueix quatre objectius molt clars: despertar la necessitat en les persones de tenir cura del seu benestar emocional i educar-les, personalitzar la solució segons l'estat emocional de les persones, proporcionar eines per a l'autogestió emocional i accelerar el procés cap al benestar emocional.

DKV Omm et proporciona tot el necessari per treballar i tenir cura del benestar emocional. El benestar emocional és la capacitat de reconèixer els nostres sentiments i emocions i els dels altres, d'autogestionar-los i de manejar adequadament les relacions.

Entre altres coses, permet fer un diari de les emocions, fet que permet ser més conscient dels sentiments i veure com l'usuari s'ha sentit durant les últimes setmanes i per què.

També inclou multitud d'eines en molts formats, per exemple, eines d'àudio, vídeo, escriptura, dibuix, lectura i actuació perquè tenir cura del teu benestar emocional sigui més fàcil.

Totes les eines estan agrupades per temàtiques com: l'autoconeixement, la relaxació, les relacions, l'activitat física, el canvi i la família per poder treballar en totes les àrees importants de la vida de les persones.

I de cara a millorar l'aprenentatge sobre benestar emocional, conté 24 sessions en format vídeo que han preparat diferents experts especialment al voltant de la situació de pandèmia actual: gestionar l'estrès i l'ansietat, millorar el son, la importància de cuidar-se, la soledat, la relaxació, el contacte amb la natura i com comunicar-se millor.

Amb DKV Omm, la companyia continua la seva aposta per la millora del benestar emocional que ja va iniciar amb

la pàgina "El meu benestar emocional" sorgida durant la primera onada de la pandèmia per donar suport a clients, proveïdors, grups d'interès i població en general, igual que altres com #MédicosFrentealCOVID o #CapPersonaGranSola.

Al començament de març, es va llançar #MédicosFrentealCOVID, amb el suport de la Sociedad Española de Medicina Interna i la Sociedad Española de Medicina Familiar y Comunitaria, que ofereix telemedicina gratuïta a tothom per resoldre dubtes mèdics. A través de l'app de DKV Quiero cuidarme Más, metges voluntaris posen el seu temps a disposició per atendre consultes dels usuaris, amb l'objectiu de descongestionar les urgències. Avui dia, hi ha més de 800 metges voluntaris registrats i han estat ateses més de 27.000 consultes, entre clients i ciutadania en general.

Amb la participació de la Plataforma del Voluntariado de España i la Sociedad Española de Geriatría y Gerontología, DKV va posar en marxa també #CapPersonaGranSola, un servei gratuït d'atenció psicosocial, a través del telèfon 976 388 601, dirigit a gent gran amb l'objectiu d'atenuar l'impacte psicològic derivat de la crisi.

Activistes de la salut

El mes de març passat, DKV va presentar el seu nou posicionament de marca «Activistes de la Salut» en què apel·la directament a la societat a involucrar-se de manera directa en causes com ara l'atenció del medi ambient, la inclusió de les persones amb discapacitat, l'alimentació saludable, la lluita contra l'obesitat infantil i el benestar de la dona.

Des de fa temps, DKV impulsa iniciatives relacionades amb aquestes causes per divulgar i promoure accions que millorin la salut i el benestar de les persones i del planeta. Projectes com ara #LaHoraDeCuidarse amb el Club de les Malasmadres, que promou que les dones dediquin temps a la seva atenció personal; #DKVapptívate de prevenció de l'obesitat infantil; l'Observatori DKV de Salut i Medi Ambient i la Fundació Integralia DKV en són uns bons exemples.

Tanmateix, la companyia asseguradora va un pas més enllà i es converteix en activista amb aquest nou posicionament agosarat, directe i amb un to més reivindicatiu que recorda que «el moment d'actuar és ara».

A Espanya, DKV està implantat a tot el territori nacional amb una àmplia xarxa d'oficines d'assegurances de salut (https://cat.dkvseguros.com/seguros-medicos-particulares) i consultoris, on treballen gairebé 2.000 treballadors que donen servei a prop de 2 milions de clients.

Omm