DKV reclama més responsabilitat individual davant els rebrots amb la campanya #TocaSerResponsables

La companyia llança una campanya en els mitjans digitals amb l'objectiu de conscienciar sobre la necessitat de no abaixar la guàrdia davant la COVID-19.

La campanya s'emmarca en el posicionament de la marca com a activista de la salut.

DKV ha llançat una campanya en els mitjans digitals, amb l'etiqueta #TocaSerResponsables, que pretén conscienciar sobre la necessitat de ser prudents i de no abaixar la guàrdia davant la COVID-19. La companyia, des del seu posicionament activista de la salut, reclama més responsabilitat individual per seguir les recomanacions de les autoritats sanitàries —mantenir la distància de seguretat, fer ús de la mascareta i el rentat de mans freqüent— per tal d'evitar la propagació del virus davant els rebrots que s'estan produint arreu del territori.

Després d'iniciatives solidàries, com ara #MédicosfrentealCOVID o #NingúnMayorSolo, impulsades per la companyia per contribuir a mitigar els efectes de la pandèmia, en aquests moments, davant l'increment dels contagis, DKV aposta per remoure les consciències perquè el virus no continuï posant en risc la salut i la vida de moltes persones.

Aquesta crida a la responsabilitat personal és el missatge de la nova campanya que arrenca avui en els mitjans digitals a través d'un missatge valent i inspirador amb el qual pretén aconseguir un canvi d'actitud en la societat, tot recordant les errades que s'estan cometent en les trobades amb els familiars i els amics i com ens afectaran, ja que provocaran una nova onada de contagis, de malalts i de morts.

Per plasmar-ho, DKV ha desenvolupat dos vídeos, amb la mateixa imatge, però amb un àudio diferent, que escenifiquen dues de les situacions de risc més habituals ara mateix: les trobades amb familiars i amics.

A més de la difusió en els canals propis, DKV comptarà amb la col·laboració d'alguns dels influenciadors de xarxes socials més destacats del moment per ajudar a amplificar la difusió del missatge.

Activistes de la salut

El mes de març passat, DKV va presentar el seu nou posicionament de marca «Activistes de la Salut» en què apel·la directament a la societat a involucrar-se de manera directa en causes com ara l'atenció del medi ambient, la inclusió de les persones amb discapacitat, l'alimentació saludable, la lluita contra l'obesitat infantil i el benestar de la dona.

Des de fa temps, DKV impulsa iniciatives relacionades amb aquestes causes per divulgar i promoure accions que millorin la salut i el benestar de les persones i del planeta. Projectes com ara #LaHoraDeCuidarse amb el Club de les Malasmadres, que promou que les dones dediquin temps a la seva atenció personal; #DKVapptívate de prevenció de l'obesitat infantil; l'Observatori DKV de Salut i Medi Ambient i la Fundació Integralia DKV en són uns bons exemples.

Tanmateix, la companyia asseguradora va un pas més enllà i es converteix en activista amb aquest nou posicionament agosarat, directe i amb un to més reivindicatiu que recorda que «el moment d'actuar és ara».

A Espanya, DKV està implantat en tot el territori nacional amb una àmplia xarxa d'oficines d'assegurances de salut (https://cat.dkvseguros.com/seguros-medicos-particulares) i consultoris, on treballen gairebé dos mil empleats, que donen servei a més de dos milions de clients.

#TocaSerResponsables