EFTI inaugura l'exposició “Lo que no se ve” del guanyador de la beca de fotografia del Festival d'Albarrasí DKV Seguros

L'exposició de Jesús Montañana va resultar guanyadora de la beca DKV Seguros del programa DKV Arteria del Seminari de Fotografia i Periodisme d'Albarrasí

La mostra, que es podrà visitar a l'EFTI de Madrid fins al 3 d'octubre, pretén denunciar i conscienciar sobre la violència masclista.

L'EFTI, Centre Internacional de Fotografia i Cinema, acull des d'avui l'exposició “Lo que no se ve” de Jesús Montañana, guanyador de la beca de Fotografia del Festival d'Albarrasí DKV Seguros.

En aquesta exposició, que es podrà visitar fins al 3 d'octubre, l'artista dona veu a les més de 1.000 dones que han estat assassinades per violència de gènere des que es van començar a comptabilitzar l'any 2003.

“Lo que no se ve” pretén denunciar i conscienciar sobre aquesta situació, fotografiant els llocs on es van cometre homicidis per violència masclista a Espanya durant l'any 2017.

La itinerància d'aquesta obra és possible gràcies a la beca atorgada per DKV en el Seminari de Fotografia i Periodisme d'Albarrasí. Aquesta beca s'integra al programa d'art DKV ARTERIA, a través del qual DKV Seguros promou diferents accions dirigides a fomentar la creació artística, com una via de comunicació i expressió, motor de salut i forma de potenciar el desenvolupament personal.

Des del programa s'aposta fermament per l'ajuda als artistes del nostre país. En aquest sentit, enguany s'ha celebrat, entre d'altres, la tercera edició de la beca Primera Fase, per a la selecció d'un projecte la producció i exposició del qual serà a càrrec de DKV Seguros i la Comunitat de Madrid, respectivament.

També es fan premis d'adquisició en els esdeveniments d'obertura de galeries i es lliura el premi DKV a l'artista emergent per la millor exposició en galeria en els Premis GAC.

A Espanya, DKV està implantat a tot el territori nacional amb una àmplia xarxa d'oficines assegurances de salut i consultoris, on treballen gairebé 2.000 treballadors que donen servei a prop de 2 milions de clients.

DKV considera que les empreses tenen una responsabilitat davant dels ciutadans i aposta per ser un negoci responsable: l'entitat asseguradora defensa que la necessitat d'obtenir beneficis econòmics a través de bons productes i un bon servei és compatible amb la cerca del benefici social i mediambiental.

Albarrasí