DKV s'adhereix a una xarxa per impulsar la presència de dones en càrrecs directius en el sector assegurador

DKV s'ha unit a Empower Woman In Insurance (#RedEWI), la primera xarxa de lideratge femení de professionals del sector assegurador que s'uneixen per impulsar la presència de dones en l'àmbit directiu

Amb l'objectiu de fer el sector assegurador més igualitari i divers i que hi hagi més dones directives, el 2019 naixia #RedEWI, la primera xarxa de professionals del sector assegurador a la qual ara se suma DKV.

#RedEWI és una iniciativa oberta tant a homes com a dones, que vol impulsar el lideratge femení en alta direcció i consells d'administració. A més, també passa per actuar com a observatori d'igualtat del sector assegurador espanyol, donant visibilitat i reconeixent a les iniciatives més destacades que es duen a terme en aquesta matèria i fent seguiment de la seva evolució.

“Continuem sumant entitats i això ens omple d'alegria; no només a Inese com a entitat fundadora de la xarxa, sinó a totes les companyies que van decidir apostar des del principi per aquesta xarxa, així com els directius que treballen i ens assessoren des del comitè”, afirma Susana Pérez, directora general d'Inese i Fundadora de #RedEWI.

EWI neix amb la vocació d'impulsar el talent divers, el lideratge femení i crear un sector més competitiu; sense l'ajuda de les entitats que formen part d'aquest sector seria impossible. Per això, que DKV s'hagi unit a nosaltres ens dona un nou impuls per estar més a prop d'aconseguir els nostres objectius”, subratlla.

Aquest projecte és ja la xarxa més gran de professionals del sector assegurador a Espanya. Amb prop de 600 inscripcions de professionals, reafirma l'essència d'aquesta iniciativa.

DKV impulsa la presència de dones directives