DKV dona 8.000 € a 4 entitats socials a través de la campanya de Matchfunding #DKVGivingTuesday

Fundació Respiralia, Associació Espanyola d'Esclerosi Lateral Amiotròfica, Fundació Hospital Universitari Vall d'Hebron i Fundació NIPACE són les 4 entitats que més recaptació han obtingut.

DKV s'ha sumat al moviment solidari Giving Tuesday amb la campanya de matchfunding #DKVGivingTuesday. La companyia va llançar una convocatòria adreçada a entitats sense ànim de lucre per compartir el seu projecte a través de la plataforma de crowdfunding social migranodearena.org, amb l'objectiu de sumar finançament als seus projectes socials. DKV ha fet una donació extra de 2.000 € per a les quatre iniciatives que han superat els 2.000 € de recaptació, sumant un total de 8.000 € en donacions.

La Fundació Respiralia és l'entitat que ha obtingut més finançament, 4.314 €, i, després de sumar els 2.000 € que aporta DKV, podrà destinar un total de 6.314 € a la renovació de l'estructura on està situada la màquina que renova l'aire en la seva seu, i així evitar focus d'infecció, d'especial perill per als seus pacients amb fibrosi quística.

L'Associació Espanyola d'Esclerosi Lateral Amiotròfica ha quedat en segona posició, amb 4.310 € recaptats, i podrà dedicar, gràcies a DKV, un total de 6.310 € a facilitar el trasllat i desplaçament de persones amb ELA, per evitar-ne l'aïllament al domicili i ajudar-les amb l'autonomia.

La tercera entitat que més fons ha obtingut és la Fundació Hospital Universitari Vall d’Hebron, 2.560 €, que afegint l'aportació de DKV es converteixen en 4.560 €, i que l'entitat destinarà a la lluita contra el càncer de mama a través de la recerca i en la creació i el desenvolupament de grups de suport i gestió emocional per a pacients oncològiques de l'Hospital Universitari Vall d’Hebron

La Fundació Nipace ha estat la quarta seleccionada i podrà destinar 4.050 € (2.050 € recaptats a través de migranodearena.org, més 2.000 € aportats per DKV) al sistema de rehabilitació Hydroworx, amb el qual milloraran la qualitat de vida dels seus pacients amb paràlisi cerebral.

La campanya #DKVGivingTuesday es va llançar el 5 de novembre i va finalitzar el 15 de desembre, després d'haver celebrat el Giving Tuesday, un moviment global nascut als Estats Units per tal de promoure la solidaritat després de dos dels dies més consumistes de l'any, Black Friday i Cyber Monday. El crowdfunding solidari és una manera d'ajudar a finançar projectes d'entitats socials gràcies a la suma de les petites ajudes de moltes persones. Mitjançant la fórmula de matchfunding, que combina el finançament col·lectiu (crowfunding) amb el suport institucional o empresarial, DKV complementa les aportacions ciutadanes activant un efecte multiplicador.

DKV Seguros considera que les empreses tenen una responsabilitat social vers els ciutadans i aposta pel desenvolupament sostenible. L'entitat asseguradora defensa que la necessitat d'obtenir beneficis econòmics, a través de bons productes i un bon servei, és compatible amb la cerca del benefici social i mediambiental.

De fet, la responsabilitat empresarial és un dels pilars sobre els quals es fonamenta l'estratègia de la companyia, forma part de la seva missió empresarial com un aspecte clau en la manera d'entendre el negoci de la companyia i es basa en donar resposta a les expectatives de tots els grups d'interès: empleats, clients, metges, mediadors, administració, societat, etc.

A Espanya, DKV està implantat en tot el territori nacional amb una àmplia xarxa d'oficines d'assegurances de salut (https://cat.dkvseguros.com/seguros-medicos-particulares/) i consultoris, on treballen gairebé dos mil empleats, que donen servei a més de dos milions de clients.

Per a més informació http://dkv.es/hola

Dones felices