DKV Seguros reforça la seva presència a Múrcia

La companyia inaugura una cèntrica sucursal situada a l'avinguda Ronda Norte, 14

DKV Seguros ha inaugurat la seva nova sucursal a Múrcia, situada a l'avinguda Ronda Norte, 14.

A l'acte d'inauguració hi han assistit el Dr. Josep Santacreu, conseller delegat de DKV Seguros; Francisco Juan, director general de Salut de DKV Seguros; Pedro Orbe, director general comercial; Juan José Zamora, director de la sucursal de DKV Seguros a Múrcia.

Entre els convidats hi havia el regidor de Treball, Comerç i Empresa de l'Ajuntament de Múrcia, José María Tortosa, i el president del Col·legi de Mediadors de Múrcia, Joaquín Menárguez.

A Múrcia, la companyia té 41.831 assegurats i una cartera de 7.689.680 EUR.
L'asseguradora és a la regió des del 1998 i disposa de més de mil punts de servei, entre professionals i clíniques, i de dos espais de salut propis.

La sucursal té nou empleats. A més, DKV Seguros té a la regió un gestor d'àrea, un agent VIP, un agent d'UMLF (Unión Médica La Fuencisla) i el gestor dels espais de salut propis. Pel que fa als col·laboradors, ronda els 60 actius.

A més, DKV Seguros dona suport a activitats esportives –com el DKV Sardina Run o campionats de pàdel a Mazarrón–, culturals –com l'exposició “el Perú”, pertanyent a la col·lecció corporativa d'art– i solidàries –com les ajudes econòmiques a l'associació “On-Off” de malalts de Parkinson o la travessia organitzada per Creu Roja el desembre (2012 i 2013)– per recaptar fons destinats a comprar regals de Nadal per als nens desafavorits.

El volum de primes adquirides del Grup DKV consolidat va assolir els 645 milions d'euros el 2012, fet que suposa un creixement del 3% (6,3% en Salut) respecte a l'any anterior.